Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 14453 | 4471 |
h-indeks | 30 | 27 |
i10-indeks | 36 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Marnik DekimpeProfessor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- katrijn gielensuniversity of north carolinaVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu.sg
- Stefan WuytsPenn State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Rekha KrishnanSimon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Kristopher KellerUniversity of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Néomie RaassensAssociate Professor of Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tue.nl