Følg
Ståle Teslo
Ståle Teslo
PhD candidate
Verifisert e-postadresse på hvl.no
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
Teachers’ sensemaking of physically active learning: A qualitative study of primary and secondary school teachers participating in a continuing professional development program …
S Teslo, M Thurston, Ø Lerum, MB Mandelid, ES Jenssen, GK Resaland, ...
Teaching and Teacher Education 127, 104113, 2023
92023
Unpacking physically active learning in education: a movement didaktikk approach in teaching?
MB Mandelid, GK Resaland, Ø Lerum, S Teslo, A Chalkley, A Singh, ...
Scandinavian Journal of Educational Research 68 (3), 341-354, 2024
72024
It's the journey, not the arrival that matters–Teachers' perceptions of their practice after participating in a continuing professional development program in physically active …
S Teslo, ES Jenssen, M Thurston, MB Mandelid, GK Resaland, ...
Teaching and Teacher Education 136, 104377, 2023
32023
Norsk-og matematikklæreres oppfatning av kroppsøvingsfagets legitimering og verdi
S Teslo
Høgskulen på Vestlandet, 2018
12018
Senter for fysisk aktiv læring: Sluttrapport 2018-2023
MB Mandelid, ES Dyngeland, R Stokke, TC Wergeland, MØ Sandal, ...
Høgskulen på Vestlandet, 2023
2023
Legitimering av kroppsøvingsfaget
SB Teslo
2016
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–6