Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4853 | 3838 |
h-indeks | 34 | 34 |
i10-indeks | 73 | 72 |
Offentlig tilgang
Vis alle37 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Susanne TafvelinPhD, Department of Psychology, Umeå UniversityVerifisert e-postadresse på umu.se
- Henrik GustafssonProfessor, Karlstad UniversityVerifisert e-postadresse på kau.se
- Daniel GucciardiProfessor, Curtin UniversityVerifisert e-postadresse på curtin.edu.au
- Derwin King-Chung ChanFaculty of Education and Human Development, The Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Martin HaggerUniversity of California, Merced, US | University of Jyväskylä, FI | Griffith University, AUVerifisert e-postadresse på ucmerced.edu
- Erik LundkvistUmeå UniversityVerifisert e-postadresse på umu.se
- Chris CarlingUniversity of Central LancashireVerifisert e-postadresse på uclan.ac.uk
- Cristian CollianderUmeå UniversityVerifisert e-postadresse på umu.se
- Michael RönnlundAssociate professor, Department of Psychology, Umeå UniversityVerifisert e-postadresse på umu.se
- Nikos ChatzisarantisVerifisert e-postadresse på curtin.edu.au
- CJ BoraxbekkProfessor Copenhagen UniversityVerifisert e-postadresse på sund.ku.dk
Følg
Andreas Stenling
Department of Psychology, Umeå University
Verifisert e-postadresse på umu.se - Startside