Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1237 | 704 |
h-indeks | 19 | 14 |
i10-indeks | 33 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle29 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Danielle McNamaraArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Tanner JacksonEducational Testing Services, Senior Director of ResearchVerifisert e-postadresse på ets.org
- Scott Andrew CrossleySpecial Education/Data Science Institute, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Rod RoscoeAssociate Professor, Human Systems Engineering, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Russell BrandonData Services Librarian, The Mississippi University for WomenVerifisert e-postadresse på muw.edu
- Aaron D. LikensUniversity of Nebraska OmahaVerifisert e-postadresse på unomaha.edu
- Maria Ofelia "Sweet" Z. San PedroData Scientist at RobloxVerifisert e-postadresse på roblox.com
- Amy JohnsonConsultant, University of MemphisVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu