Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2237 | 1350 |
h-indeks | 26 | 20 |
i10-indeks | 37 | 31 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- John H. FriarProfessor of Entrepreneurship, Northeastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Timothy W. SimpsonPennsylvania State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Marc H MeyerNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på neu.edu
- Gloria BarczakProfessor Emeritus, Northeastern UniversityVerifisert e-postadresse på neu.edu
- Sebastian FixsonBabson CollegeVerifisert e-postadresse på babson.edu
- Denise R. DunlapUniversity of Massachusetts LowellVerifisert e-postadresse på uml.edu
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Kimberly EddlestonNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på neu.edu
- David DeedsThe University of St. ThomasVerifisert e-postadresse på stthomas.edu
- Ronaldo ParenteFlorida International University, International Business DepartmentVerifisert e-postadresse på fiu.edu
- Jose Mauricio Galli GeleilateUniversity of Massachusetts LowellVerifisert e-postadresse på uml.edu
- Rifat SipahiNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu