Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 946 | 668 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandVerifisert e-postadresse på hanken.fi
- Jukka LuomaDepartment of Industrial Engineering and Management, Aalto University School of ScienceVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Antti SihvonenUniversity of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Maria M. Smirnova (Мария Михайлов...Head of Marketing Department, Saint Petersburg State University, Graduate School of ManagementVerifisert e-postadresse på gsom.spbu.ru
- Vera RebiazinaНИУ Высшая школа экономикиVerifisert e-postadresse på hse.ru
- Iya ChurakovaNational Research University Higher School of Economics, Saint PetersburgVerifisert e-postadresse på hse.ru
Følg
Johanna Frösén
Associate Professor, Aalto University School of Business
Verifisert e-postadresse på aalto.fi