Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2206 | 1438 |
h-indeks | 23 | 20 |
i10-indeks | 38 | 31 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alan J. DalyProfessor of Education, University of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Sagrario Segado Sanchez-CabezudoUNEDVerifisert e-postadresse på der.uned.es
- Jonathan A. SupovitzUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på gse.upenn.edu
- Antonio López-PeláezCatedrático de Trabajo Social (UNED)Verifisert e-postadresse på der.uned.es
- Juan Luis Manfredi-SánchezGeorgetown UniversityVerifisert e-postadresse på uclm.es
- Nienke MoolenaarDutch Inspectorate of EducationVerifisert e-postadresse på owinsp.nl
- Lianne UradaAssociate Professor, San Diego State University and University of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Lars BodeUniversity of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Jairo A. Rozo C.Profesor de Psicología, Fundación Universitaria Los LibertadoresVerifisert e-postadresse på libertadores.edu.co
- David Asael Gutierrez HernandezDivisión de Estudios de Posgrado e Investigación - Instituto Tecnológico de LeónVerifisert e-postadresse på leon.tecnm.mx
- JOSE ANTONIO LLERAUniversidad Autónoma de MadridVerifisert e-postadresse på uam.es