Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7426 | 2189 |
h-indeks | 30 | 22 |
i10-indeks | 34 | 29 |
Medforfattere
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolVerifisert e-postadresse på hbs.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på dartmouth.edu
- Ryan DewAssistant Professor, The Wharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Yang LiAssociate Professor of Marketing, Cheung Kong Graduate School of Business, ChinaVerifisert e-postadresse på ckgsb.edu.cn
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Khaled BoughanmiAssistant Professor, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Sri Devi DuvvuriVerifisert e-postadresse på uw.edu
Følg
Asim Ansari
William T. Dillard Professor of Marketing, Columbia University
Verifisert e-postadresse på columbia.edu - Startside