Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4024 | 2210 |
h-indeks | 25 | 24 |
i10-indeks | 43 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle32 artikler
6 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- John OpferProfessor, Department of Psychology, The Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Pooja SidneyUniversity of KentuckyVerifisert e-postadresse på g.uky.edu
- Charles J. FitzsimmonsUniversity of North FloridaVerifisert e-postadresse på unf.edu
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifisert e-postadresse på uni-trier.de
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Roger RatcliffVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Drew H. BaileyProfessor, School of Education, University of California IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Jessica C. (Gonzalez) HillAssociate Professor of Psychology, Utah Valley UniversityVerifisert e-postadresse på uvu.edu
- Gail McKoonVerifisert e-postadresse på osu.edu