Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1978 | 1457 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 16 | 16 |
Medforfattere
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityVerifisert e-postadresse på xjtu.edu.cn
- Vanessa M. PatrickProfessor of Marketing, Bauer College of Business, University ofVerifisert e-postadresse på uh.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- J. Joseph Cronin Jr.John R. Kerr Eminent Scholar Chair in Marketing & Innovation Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på marshall.usc.edu
Følg
HaeEun Helen Chun
Associate Professor of Services Marketing, Cornell University
Verifisert e-postadresse på cornell.edu - Startside