Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2838 | 1379 |
h-indeks | 25 | 17 |
i10-indeks | 40 | 28 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Peter VerkoeijenEndowed Professor, Department of Psychology, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på essb.eur.nl
- Rolf ZwaanProfessor of PsychologyVerifisert e-postadresse på essb.eur.nl
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Anique BH de BruinProfessor Self-Regulation in Higher Education, SHE, FHML, Maastricht UniversityVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Gino CampProfessor by special appointment of Effective learning, Open University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Arjan E.R. BosProfessor of Clinical Psychology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på ou.nl
- I. NyklíčekAssociate Professor of Medical and Clinical Psychology, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Nathan Van der StoepAssistant Professor Experimental Psychology, Utrecht University, The NetherlandsVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Andy FieldProfessor of Quantitative Methods, University of SussexVerifisert e-postadresse på sussex.ac.uk
- Bruno Rafael BocanegraErasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på essb.eur.nl