Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 25961 | 15012 |
h-indeks | 62 | 59 |
i10-indeks | 98 | 90 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Eric FangProfessor of Marketing and James Tower Faculty Fellow, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeVerifisert e-postadresse på babson.edu
- Stephen SamahaUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på u.washington.edu
- Irina KozlenkovaUniversity of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Joshua T. BeckAssociate Professor, University of OregonVerifisert e-postadresse på uoregon.edu
- Ju-Yeon LeeAssociate Professor of Marketing, Iowa State UniversityVerifisert e-postadresse på iastate.edu
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofVerifisert e-postadresse på mays.tamu.edu
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Frank R. KardesProfessor of Marketing, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
- Rajdeep GrewalTownsend Family Distinguished Professor of Marketing, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu
- Stefan WormBI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu
- Gary LilienProfessor, Penn StateVerifisert e-postadresse på psu.edu