Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5825 | 2796 |
h-indeks | 31 | 20 |
i10-indeks | 49 | 37 |
Offentlig tilgang
Vis alle38 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Carlo PerrottaFaculty of Education, University of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Donatella PersicoIstituto per le Tecnologie Didattiche, Consiglio Nazionale ricercheVerifisert e-postadresse på itd.cnr.it
- Jeffrey EarpIstituto per le Tecnologie Didattiche, CNRVerifisert e-postadresse på itd.cnr.it
- Marcello PassarelliNational Research Council of ItalyVerifisert e-postadresse på edu.unige.it
- Francesca Maria DagninoResearcher at the Institute for Educational Technology (ITD-CNR)Verifisert e-postadresse på itd.cnr.it
- Flavio ManganelloResearcher, ITD-CNRVerifisert e-postadresse på itd.cnr.it
- Francesca PozziResearcher, Istituto Tecnologie Didattiche (ITD) - Consiglio Nazionale delle Ricerche (CNR)Verifisert e-postadresse på itd.cnr.it
- Guy MerchantProfessor of Literacy in EducationVerifisert e-postadresse på shu.ac.uk
Følg
Chris Bailey
Lecturer in Education Studies, Sheffield Hallam University
Verifisert e-postadresse på shu.ac.uk - Startside