Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 33981 | 12623 |
h-indeks | 39 | 33 |
i10-indeks | 50 | 46 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Clay VoorheesProfessor and Morris Mayer Endowed Chair, University of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityVerifisert e-postadresse på schulich.yorku.ca
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
- Paul PattersonSchool of Marketing, University of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Stacey G. RobinsonUniversity of AlabamaVerifisert e-postadresse på cba.ua.edu
- Nancy J. SirianniAssociate Professor of Marketing, Texas State UniversityVerifisert e-postadresse på txstate.edu
Følg
Michael K. Brady
Department of Marketing, Florida State University
Verifisert e-postadresse på fsu.edu