Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1905 | 1269 |
h-indeks | 18 | 16 |
i10-indeks | 20 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
11 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ashutosh PrasadUniversity of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- Genaro GutierrezAssociate ProfessorVerifisert e-postadresse på austin.utexas.edu
- Anand KrishnamoorthyAssociate Professor of Marketing, University of Central FloridaVerifisert e-postadresse på ucf.edu
- Tao LiSanta Clara UniversityVerifisert e-postadresse på scu.edu
- Xun XuCalifornia State University, Dominguez HillsVerifisert e-postadresse på csudh.edu
- Ye LiuWashington University in St. LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Jing ZhouProfessor of Operations Management, UNC CharlotteVerifisert e-postadresse på uncc.edu
- Moutaz KhoujaThe University of North Carolina at CharlotteVerifisert e-postadresse på uncc.edu
- Sheng-Chih ChenAssoc. Professor, Graduate Program in Digital Content and technologies, National ChengChi UniversityVerifisert e-postadresse på nccu.edu.tw
- Jinn-Tsair TengProfessor of Marketing and Management, William Paterson University of New JerseyVerifisert e-postadresse på wpunj.edu
- Qinglong GouUniversity of Science and Technology of ChinaVerifisert e-postadresse på ustc.edu.cn
- Gabriel Lopez ZenarosaRutgers Business SchoolVerifisert e-postadresse på caa.columbia.edu