Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Golnaz Arastoopour IrgensClemson UniversityVerifisert e-postadresse på clemson.edu
- Cinamon Sunrise BaileyClemson UniversityVerifisert e-postadresse på g.clemson.edu
- Ibrahim Oluwajoba AdisaGraduate Research Assistant, Clemson UniversityVerifisert e-postadresse på g.clemson.edu
- Mihaela GaziogluClemson UniversityVerifisert e-postadresse på g.clemson.edu
- Rachelle SavitzEast Carolina UniversityVerifisert e-postadresse på ecu.edu
- Simon J. Buckingham ShumProfessor of Learning Informatics, University of Technology Sydney, AUSVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Mamta ShahSenior Learning Scientist, ElsevierVerifisert e-postadresse på elsevier.com
- Michael PhillipsProfessor of Digital Transformation, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Christian Fallas EscobarUniversity of Texas at San Antonio - Universidad Nacional de Costa RicaVerifisert e-postadresse på utsa.edu
- Jennifer SciannaUniversity of Wisconsin - MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Kaliisa RogersPost Doctoral Research Fellow, University of OsloVerifisert e-postadresse på iped.uio.no