Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 289 | 224 |
h-indeks | 10 | 8 |
i10-indeks | 10 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Hollylynne LeeNC State UniversityVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Dawn TeuscherAssociate Professor, Brigham Young UniversityVerifisert e-postadresse på byu.edu
- Barbara ReysUniversity of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Helen M DoerrProfessor of Mathematics Education, Syracuse UniversityVerifisert e-postadresse på syr.edu
- Lisa KasmerVerifisert e-postadresse på gvsu.edu
- Sandie WongProfessor, Macquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Nicole L. FongerSyracuse UniversityVerifisert e-postadresse på syr.edu
- Amanda ThomasUniversity of Nebraska–LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Giang-Nguyen Nguyenuniversity of west floridaVerifisert e-postadresse på uwf.edu
- James E TarrProfessor of Mathematics Education, University of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Man Ching Esther ChanInternational Centre for Classroom Research, Melbourne Graduate School of Education, The UniversityVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au