Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1941 | 1533 |
h-indeks | 23 | 22 |
i10-indeks | 39 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle35 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bertram GawronskiProfessor of Psychology, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på utexas.edu
- Rebecca FriesdorfPhD Student, Wilfrid Laurier UniversityVerifisert e-postadresse på mylaurier.ca
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Christoph StahlUniversity of CologneVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
- Prof. Dr. Florian KutznerPrivatuniversität Schloss SeeburgVerifisert e-postadresse på uni-seeburg.at
- Adrien MieropUniversité catholique de LouvainVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Jan De HouwerGhent UniversityVerifisert e-postadresse på ugent.be