Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6907 | 2158 |
h-indeks | 43 | 27 |
i10-indeks | 109 | 59 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christine MerrellCentre for Evaluation and Monitoring (CEM), Durham UniversityVerifisert e-postadresse på cem.dur.ac.uk
- HendersonNo More MarkingVerifisert e-postadresse på nomoremarking.com
- Steven HigginsProfessor of Education, Durham UniversityVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- David BoldenDurham UniversityVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Harvey GoldsteinProfessor of social statistics, University of BristolVerifisert e-postadresse på bristol.ac.uk
- Jo-Anne BairdProfessor of Educational AssessmentVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Adetayo S KasimStatistics DirectorVerifisert e-postadresse på gsk.com
- Julian ElliottPrincipal of Collingwood College and Professor of Education, Durham University.Verifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Paul NewtonOfqualVerifisert e-postadresse på ofqual.gov.uk
- Hans LuytenAssociate Professor of Education, Twente University, NetherlandsVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Sean McCuskerAssociate Professor in Education, Northumbria UniversityVerifisert e-postadresse på northumbria.ac.uk
Følg
P Tymms: P.B. Tymms: Peter Tymms
Emeritus Professor of Education, Durham University, UK
Verifisert e-postadresse på dur.ac.uk