Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 16278 | 4626 |
h-indeks | 48 | 34 |
i10-indeks | 68 | 56 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Juliano LaranUniversity of BaselVerifisert e-postadresse på unibas.ch
- Richard J. LutzUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Barton Weitz (page created posthumo...University of FloridaVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Donald LichtensteinUniversity of ColoradoVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Stacy WoodLangdon Distinguished University Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceVerifisert e-postadresse på lse.ac.uk
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu