Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 770 | 726 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 17 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- shaoxiong fuWuhan UniversityVerifisert e-postadresse på whu.edu.cn
- Han ZhengAssociate Professor, School of Information Management, Wuhan UniversityVerifisert e-postadresse på whu.edu.cn
- Shengli DengWuhan UniversityVerifisert e-postadresse på whu.edu.cn
- Alton ChuaNanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Chen LouAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Haiping ZhaoChina University of Petroleum (East China)Verifisert e-postadresse på upc.edu.cn
- Yong liuAalto University, School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Mengxue OuNanyang Technological U - SingaporeVerifisert e-postadresse på e.ntu.edu.sg
- Yanqing LinHanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi
- LG PeeNanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Hye Kyung "Kay" KimAssociate Professor, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Shaohai JiangNational University of SingaporeVerifisert e-postadresse på nus.edu.sg
- Xu DuanPhD in Integrated Marketing Communication, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på e.ntu.edu.sg
- Shirley S. HoPresident's Chair Professor in Communication Studies, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- 安璐 Lu An武汉大学 Wuhan UniversityVerifisert e-postadresse på whu.edu.cn