Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 452 | 364 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Medforfattere
George R. MilneProfessor of Marketing, University of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på isenberg.umass.edu
Lauren I. LabrecqueProfessor of Marketing, University of Rhode IslandVerifisert e-postadresse på uri.edu
Aron DarmodyAssociate Professor of Marketing, Sprott School of Business, Carleton UniversityVerifisert e-postadresse på carleton.ca
Elizabeth MillerIsenberg School of Management University of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på isenberg.umass.edu
Andrew N. SmithAssociate Professor of Marketing, Suffolk UniversityVerifisert e-postadresse på suffolk.edu
Soyoung JooAssociate Professor of Marketing, Siena CollegeVerifisert e-postadresse på siena.edu
Ereni MarkosAssociate Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på suffolk.edu
Robert SmithAssociate Professor of Marketing, Suffolk UniversityVerifisert e-postadresse på suffolk.edu
Pelin BicenProfessor of Marketing, Suffolk UniversityVerifisert e-postadresse på suffolk.edu
Følg
Mujde Yuksel
Associate Professor of Marketing, Suffolk University
Verifisert e-postadresse på suffolk.edu