Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1148 | 614 |
h-indeks | 11 | 9 |
i10-indeks | 11 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Leonor Vacas de CarvalhoUniversidade de Évora e CEFAGEVerifisert e-postadresse på uevora.pt
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamVerifisert e-postadresse på ese.eur.nl
- Thijs BroekhuizenAssociate Professor, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Marco GiarratanaStrategy Department, IE Business School, IE UniversityVerifisert e-postadresse på ie.edu
- Michael GreenacreProfessor of Statistics, Universitat Pompeu FabraVerifisert e-postadresse på upf.edu
- sebastiano delreAssociate ProfessorVerifisert e-postadresse på montpellier-bs.com
Følg