Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6987 | 3296 |
h-indeks | 22 | 18 |
i10-indeks | 25 | 23 |
Medforfattere
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på danariely.com
- orly lobelProfessor of Law, University of San DiegoVerifisert e-postadresse på sandiego.edu
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeVerifisert e-postadresse på nus.edu.sg
- Kelly Goldsmith, Ph.D.Owen Graduate School of Management | Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Ravi DharYale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Anastasiya Pocheptsova GhoshAssociate Professor of Marketing, University of ArizonaVerifisert e-postadresse på email.arizona.edu
- Roy F. BaumeisterConstructor University BremenVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Ziv CarmonINSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Eitan MullerProfessor of Marketing, New York University and Reichman University (IDC)Verifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
Følg
On Amir
Professor of Marketing, UC San Diego, Rady School of Management
Verifisert e-postadresse på ucsd.edu