Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2354 | 1653 |
h-indeks | 20 | 19 |
i10-indeks | 26 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Manfred SchwaigerInstitut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität MünchenVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityVerifisert e-postadresse på villanova.edu
- Qinqin ZhengFudan UniversityVerifisert e-postadresse på fudan.edu.cn
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHVerifisert e-postadresse på tuhh.de
- Michael KleinaltenkampProfessor (Emeritus) of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinVerifisert e-postadresse på fu-berlin.de
- Adamantios DiamantopoulosProfessorial Research Fellow, Chair of International Business, , University of ViennaVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- C.S. George LeeProfessor, School of Electrical and Computer Engineering, Purdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu