Teacher educators’ professional digital competence in primary and lower secondary school teacher education FM Røkenes, R Grüters, C Skaalvik, TG Lie, O Østerlie, A Järnerot, ... Nordic Journal of Digital Literacy, 46-60, 2022 | 20 | 2022 |
” Kunskap i 3D”–techne, episteme och fronesis, presenterat som samspelande dimensioner A Järnerot, N Veelo Studenten skal bli lærer. Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling, 65-84, 2020 | 4 | 2020 |
En gryende læreridentitet AB Lund, A Järnerot Studenten skal bli lærer. Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling, 45-63, 2020 | 3 | 2020 |
Det første møtets sødme? Lærerstudenters første møte med praksisfeltet AB Lund, A Järnerot, N Veelo Studenten skal bli lærer. Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling, 25-43, 2020 | 1 | 2020 |
På vei mot læreryrket: Studentaktiv læring via transformative prosesser A Järnerot, A Bonnevie Lund, A Gamst Page, Å Dahl Berge, J Cyvin, ... Cappelen Damm Akademisk/NOASP (Nordic Open Access Scholarly Publishing), 2024 | | 2024 |
Finns det någon mening med skola? A Järnerot | | 2008 |
Möjligheter att genom kroppsligt lärande beröra studenter i digitala rum A Järnerot | | |
På vei mot læreryrket A Järnerot, AB Lund, AG Page | | |