Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1121 | 903 |
h-indeks | 14 | 12 |
i10-indeks | 16 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kirsti Lyngvær EngelienHead of Studies, Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo.Verifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Emilia Andersson-BakkenFørsteamanuensis i pedagogikk ved OsloMetVerifisert e-postadresse på oslomet.no
- Andreas LundDepartment of Teacher Education and School Research, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Lisbeth M BrevikProfessor of English Language Education, University of Oslo, NorwayVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Anniken FurbergProfessor, Department of Teacher Education and School Research, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Hans Petter GraverUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på jus.uio.no
Følg
Jonas Bakken
Professor i norskdidaktikk ved Universitetet i Oslo
Verifisert e-postadresse på ils.uio.no - Startside