Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1363 | 984 |
h-indeks | 14 | 13 |
i10-indeks | 15 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle22 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mel SlaterUniversitat de BarcelonaVerifisert e-postadresse på ub.edu
- Daniel FreemanProfessor of Clinical Psychology, University of OxfordVerifisert e-postadresse på psych.ox.ac.uk
- David M ClarkProfessor of Psychology, University of OxfordVerifisert e-postadresse på psy.ox.ac.uk
- Mark LevineLancaster University and University of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Bernhard SpanlangKiinVerifisert e-postadresse på kiin.tech
- Simon JulierUCLVerifisert e-postadresse på cs.ucl.ac.uk
- William SteptoeResearch Fellow, University College LondonVerifisert e-postadresse på cs.ucl.ac.uk
- Anthony SteedUniversity College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Hirokazu KatoNara Institute of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på is.naist.jp
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolVerifisert e-postadresse på bristol.ac.uk