Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1018 | 868 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 15 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ru.nl
- Barbara C.N. MüllerAssociate Professor, Radboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på bsi.ru.nl
- Theo AraujoProfessor of Media, Organisations and Society at the Amsterdam School of Communication ResearchVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Ewa MasłowskaUniversity of Illinois Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Loes JanssenTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Francesca SotgiuVrije Universiteit Amsterdam, School of Business and EconomicsVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Daniel WigboldusProfessor of Social Psychology, Radboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på psych.ru.nl
- Shintaro OkazakiKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Douglas C. WestKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
Følg
Stefan F. Bernritter
Associate Professor of Marketing, King's Business School, King's College London
Verifisert e-postadresse på kcl.ac.uk