Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1564 | 1000 |
h-indeks | 17 | 16 |
i10-indeks | 26 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Victoria ElliottOxford University Department of EducationVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Kirstin ErathProfessor of Mathematics Education Research, Martin Luther University Halle-WittenbergVerifisert e-postadresse på mathematik.uni-halle.de
- Jo-Anne BairdProfessor of Educational AssessmentVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Susanne PredigerProfessor of Mathematics Education Research, TU Dortmund UniversityVerifisert e-postadresse på math.tu-dortmund.de
- Núria PlanasUniversitat Autònoma de BarcelonaVerifisert e-postadresse på uab.cat
- Katharine BurnAssociate Professor of Education, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Therese N. HopfenbeckProfessor in Educational Assessment, University of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Ariel LindorffAssociate Professor, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Pamela SammonsDepartment of Education University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Trevor MuttonAssociate Professor of Education, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Ashmita RandhawaDepartment of Education, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Frode RønningDepartment of Mathematical Sciences, Norwegian University of Science and Technology, TrondheimVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Richard BarwellDean of Education, Professor of Mathematics Education, University of OttawaVerifisert e-postadresse på uottawa.ca
Følg
Jenni Ingram
Associate Professor of Education, University of Oxford
Verifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk