Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1860 | 1280 |
h-indeks | 20 | 18 |
i10-indeks | 31 | 28 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Brian J CaldwellMelbourne UniversityVerifisert e-postadresse på educationaltransformations.com.au
- Suzanne CarringtonProfessor Education QUTVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Susan DanbyQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Parlo SinghProfessor, School of Education and Professional Studies, Griffith UniversityVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Yong ZhaoUniversity of Kansas, University of Melbourne, University of Oregon, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på ku.edu
- Sue ThomasAssociate Professor, Education, Griffith UniversityVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Maryanne TheobaldAssociate Professor at Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Jayne KeoghLecturer, Griffith UniversityVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Tanya VaughanSenior Research Fellow, Australian Council for Educational ResearchVerifisert e-postadresse på acer.org
- Edward ReynoldsUniversity of New HampshireVerifisert e-postadresse på unh.edu
- Sean RintelSenior Principal Researcher, Microsoft Research CambridgeVerifisert e-postadresse på microsoft.com
- Barbara ComberProfessor of Education, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
Følg