Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6657 | 2494 |
h-indeks | 41 | 27 |
i10-indeks | 85 | 49 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Philip GarciaProfessor and T.A. Hieronymus Chair, Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell Food and Brand LabVerifisert e-postadresse på Cornell.edu
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Nikos KalogerasCORMEC/MCB, Wageningen University & Research & SIB/Zuyd UASVerifisert e-postadresse på wur.nl
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Andres Trujillo-BarreraUniversity of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
- Scott H. IrwinLaurence J. Norton Chair, Department of Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Thomas PostMaastricht UniversityVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
Følg
Joost M.E. Pennings
Professor Marketing, Professor Finance, Wageningen University, Maastricht University, University of
Verifisert e-postadresse på wur.nl - Startside