Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2324 | 1766 |
h-indeks | 24 | 23 |
i10-indeks | 32 | 32 |
Medforfattere
Raj AgnihotriIowa State University-Ivy College of BusinessVerifisert e-postadresse på iastate.edu
Robert Glenn Richey. JrAuburn UniversityVerifisert e-postadresse på auburn.edu
Adam RappOhio UniversityVerifisert e-postadresse på ohio.edu
V. Myles LandersMississippi State UniversityVerifisert e-postadresse på business.msstate.edu
Frank AdamsProfessor of Supply Chain & Marketing, Mississippi State UniversityVerifisert e-postadresse på business.msstate.edu
Valter Afonso VieiraState University of Maringá, School of Management (Brazil)Verifisert e-postadresse på uem.br
Omar S. Itani, Ph.D.Assistant Professor of Marketing - University of Texas Rio Grande ValleyVerifisert e-postadresse på utrgv.edu
Tyler R. MorganAuburn UniversityVerifisert e-postadresse på auburn.edu
Stephanie GillisonUniversity of Tennessee at ChattanoogaVerifisert e-postadresse på utc.edu
Michael A. JonesUniversity of Tennessee at ChattanoogaVerifisert e-postadresse på utc.edu
Ronald Paul HillKogod School of BusinessVerifisert e-postadresse på american.edu
Fernando JaramilloAssociate Professor, University of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
Jessica OgilvieMarquette UniversityVerifisert e-postadresse på marquette.edu
Følg![Colin Gabler](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=p6c4zQkAAAAJ&citpid=3)
Colin Gabler
Auburn University, Ohio University, University of Alabama
Verifisert e-postadresse på auburn.edu - Startside