Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 589 | 446 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 14 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
7 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Judit MoschkovichProfessor of Mathematics Education, University of California Santa CruzVerifisert e-postadresse på ucsc.edu
- Craig WilleyIndiana University-Purdue University IndianapolisVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Sarah RobertsUniversity of California Santa BarbaraVerifisert e-postadresse på education.ucsb.edu
- Zandra de AraujoUniversity of Florida - Lastinger Center for LearningVerifisert e-postadresse på coe.ufl.edu
- Jennifer CromleyProfessor, Educational Psychology, UIUCVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Thomas F. ShipleyTemple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- JULIE L BOOTHProfessor, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Philip VaheyApplied Learning Insights, LLCVerifisert e-postadresse på appliedlearninginsights.com
- Alan H. SchoenfeldProfessor of Education, U.C. BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Mark WILSONDistinguished Professor of Education, University of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu