Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 339 | 312 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 5 | 5 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alexander P. HenkelOpen University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- Abhishek BorahAssistant Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Hannes DattaAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorVerifisert e-postadresse på rafaeli.net
- Americus Reed IIProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- Noah CasteloUniversity of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi
- Jonne GuytAmsterdam Business School, University of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Bastian JaegerTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
Følg
Johannes Boegershausen
Assistant Professor of Marketing, Erasmus University Rotterdam
Verifisert e-postadresse på rsm.nl - Startside