Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2803 | 1734 |
h-indeks | 28 | 23 |
i10-indeks | 44 | 33 |
Offentlig tilgang
Vis alle18 artikler
9 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alejandro MolláCatedrático de Marketing. Universidad de ValenciaVerifisert e-postadresse på uv.es
- Irene Gil-SauraProfessor of Marketing, University of Valencia, SpainVerifisert e-postadresse på uv.es
- Amparo Cervera-TauletUniversity of Valencia, SpainVerifisert e-postadresse på uv.es
- María José Miquel RomeroUniversidad de ValenciaVerifisert e-postadresse på uv.es
- Haydee CalderónUniversidad de ValenciaVerifisert e-postadresse på uv.es
- Teresa Vallet BellmuntMarketing Associate Profesor, Universitat Jaume I, SpainVerifisert e-postadresse på uji.es
- john dawsonVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Fayos Gardó, TeresaUniversidad de Valencia, Associate Professor, Institute of International EconomicsVerifisert e-postadresse på uv.es
- Marco IevaAssociate Professor - University of ParmaVerifisert e-postadresse på unipr.it
- Cristina ZilianiFull Professor of Marketing, Università di ParmaVerifisert e-postadresse på unipr.it
- María-del-Carmen Alarcón-del-Amo (...University of Murcia (Spain)Verifisert e-postadresse på um.es
- Gloria Berenguer-Contrihttps://ror.org/043nxc105 University of Valencia (Spain)Verifisert e-postadresse på uv.es
- Luisa AndreuUniversity of ValenciaVerifisert e-postadresse på uv.es