Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 4191 | 2475 |
h-indeks | 16 | 16 |
i10-indeks | 18 | 16 |
Medforfattere
D. Todd DonavanMarketing Professor, Colorado State UniversityVerifisert e-postadresse på business.colostate.edu
Mark J. ArnoldSaint Louis UniversityVerifisert e-postadresse på slu.edu
Tom J. BrownNoble Foundation Chair in Marketing Strategy, Spears School of BusinessVerifisert e-postadresse på okstate.edu
Jordan W MoffettUniversity of KentuckyVerifisert e-postadresse på uky.edu
Brittney C. BauerLoyola University ChicagoVerifisert e-postadresse på luc.edu
Tracy A SuterThe University of TulsaVerifisert e-postadresse på utulsa.edu
James G. Maxham III (Trey)Farish Entrepreneurial Research ProfessorVerifisert e-postadresse på virginia.edu
Kevin LehnertGrand Valley State UniversityVerifisert e-postadresse på gvsu.edu
Alex R. ZablahDepartment Head & Gerber/Taylor Professor of Marketing, University of TennesseeVerifisert e-postadresse på utk.edu
George D. DeitzThe University of Alabama at BirminghamVerifisert e-postadresse på uab.edu
Michael AhearneC.T. Bauer Professor of Marketing, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
Gary L. FrankwickProfessor of Marketing, University of Texas at El PasoVerifisert e-postadresse på utep.edu
Yonghwan ChangUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
Yong Jae KoProfessor of Sport Management at University of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
Følg
Brad D. Carlson
Professor and James J. Pierson Chair in Marketing, Saint Louis University
Verifisert e-postadresse på slu.edu