Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2017 | |
---|---|---|
Sitater | 514 | 473 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 6 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
kjetil Høydalassociate Professor of Sport science, Volda University CollegeVerifisert e-postadresse på hivolda.no
Lise JonesVerifisert e-postadresse på psych.uib.no
Tony BurnerUniversity of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
Andreas LundDepartment of Teacher Education and School Research, University of OsloVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
Lisbeth M BrevikProfessor of English didactics, University of Oslo, NorwayVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
Kjartan Leer-SalvesenVolda University CollegeVerifisert e-postadresse på hivolda.no
Kristine AskAssociate Professor, Norwegian University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ntnu.no
Øystein Olav SkaarAssociate Professor of Education, Inland UniversityVerifisert e-postadresse på inn.no
Ove ØsterlieAssociate professor in physical educationVerifisert e-postadresse på ntnu.no
Peter ReimannProfessor of Education, The University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
Kate ThompsonQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
Øistein GjøvikUniversitetslektor i matematikk ved NTNU, ILUVerifisert e-postadresse på ntnu.no
Nick KellyQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
Jen Scott CurwoodAssociate Professor, The University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
Ann-Thérèse ArstorpAssociate Professor, University of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no