Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 988 | 924 |
h-indeks | 14 | 13 |
i10-indeks | 18 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Kari-Anne NæssProfessor in special needs education (speech and language therapy)Verifisert e-postadresse på uv.uio.no
Anders Nordahl-HansenØstfold University College, Professor of Special EducationVerifisert e-postadresse på hiof.no
Emma L HendersonDepartment for TransportVerifisert e-postadresse på dft.gov.uk
Roald A. ØienUiT - The Arctic University of Norway / Yale Child Study CenterVerifisert e-postadresse på uit.no
Courtenay NorburyUCLVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
Jade S PickeringUniversity of Manchester, University of YorkVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
Marta ToporPostdoc, Linköping UniversityVerifisert e-postadresse på liu.se
Valentina BambiniUniversity School for Advanced Studies IUSS Pavia, ItalyVerifisert e-postadresse på iusspavia.it
Samuel WestwoodKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
Dorothy V M BishopExperimental psychology, University of OxfordVerifisert e-postadresse på psy.ox.ac.uk
Hannah HobsonLecturer in Psychology, University of YorkVerifisert e-postadresse på york.ac.uk
Christopher R MadanAssistant Professor of Psychology, University of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
Laura CraneProfessor of Autism Studies, University of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
Kaitlyn WilsonTowson UniversityVerifisert e-postadresse på towson.edu
Jessica R. (Dykstra) SteinbrennerUniversity of North Carolina - Chapel HillVerifisert e-postadresse på unc.edu
Følg
Tamara Kalandadze
Associate professor of special education and neurodevelopmental differences; Open Science
Verifisert e-postadresse på hiof.no