Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1136 | 622 |
h-indeks | 16 | 13 |
i10-indeks | 19 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu
- Sujith GowdaAlpha Data Labs, LLCVerifisert e-postadresse på alphadatalabs.com
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Zachary A. PardosAssociate Professor at UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Maria Mercedes T. RodrigoProfessor, Ateneo de Manila UniversityVerifisert e-postadresse på ateneo.edu
- Alex J. BowersProfessor of Education Leadership, Teachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på exchange.tc.columbia.edu
- Raeal MoorePrincipal Research Scientist ACT, IncVerifisert e-postadresse på act.org
- Edgar I SanchezACT, IncVerifisert e-postadresse på act.org
- Erica SnowSRI InternationalVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Danielle McNamaraArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Stefan SlaterUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på gse.upenn.edu
- Diego Luna BazalduaWorld Bank GroupVerifisert e-postadresse på worldbank.org
- Aaron HawnColumbia University, Teachers CollegeVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Yang JiangEducational Testing Service; Columbia University; Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Matthew E. JacovinaArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu