Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 179 | 104 |
h-indeks | 8 | 5 |
i10-indeks | 5 | 2 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ana Luisa de Oliveira PiresProfessora de EducaçãoVerifisert e-postadresse på campus.fct.unl.pt
- João Vítor TorresInstituto Politécnico de Setúbal - Escola Superior de EducaçãoVerifisert e-postadresse på ese.ips.pt
- Ana LoureiroProfessor, Polytechnic Institute of Santarem / School of EducationVerifisert e-postadresse på ese.ipsantarem.pt
- Lidia MaropoInstituto Politécnico de Setúbal e CICS.NOVAVerifisert e-postadresse på ese.ips.pt
- António MoreiraProfessor de Tecnologia Educativa, Departamento de Educação e Psicologia, Universidade de AveiroVerifisert e-postadresse på ua.pt
- Patricia DiasCentro de Estudos em Comunicação e Cultura, Universidade Católica PortuguesaVerifisert e-postadresse på fch.lisboa.ucp.pt
- Isabel Maria Monteiro BarbosaVerifisert e-postadresse på dpedro.net
- Eduarda FerreiraCICS.NOVA, FCSH, UNL, LisboaVerifisert e-postadresse på fcsh.unl.pt
- Maria João LoureiroUniversidade de AveiroVerifisert e-postadresse på ua.pt
- Martín Llamas NistalatlanTTic Research Center, Universidade de Vigo, SpainVerifisert e-postadresse på uvigo.es
- Ana Luísa CostaInstituto Politécnico de Setúbal e CLUL - ULVerifisert e-postadresse på ese.ips.pt