Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5084 | 4947 |
h-indeks | 24 | 24 |
i10-indeks | 30 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Shupei Yuan袁姝培 Associate Professor, Northern Illinois UniversityVerifisert e-postadresse på niu.edu
- Saleem AlhabashMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Quan XieAssistant Professor of Advertising, Southern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Yang FengAdvertising Associate Professor in Artificial Intelligence, University of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Xuan ZhouPh.D. Candidate, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på e.ntu.edu.sg
- Hye Kyung "Kay" KimAssociate Professor, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Edson C. Tandoc Jr.Professor, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Liselot HuddersGhent UniversityVerifisert e-postadresse på Ugent.be
- Caleb H. TseAssistant Professor, Nanyang Business School, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Hyunjin KangAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg