Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 491 | 187 |
h-indeks | 8 | 6 |
i10-indeks | 6 | 5 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Taylor MartinAssociate Professor, Learning Sciences, Utah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Sasha MadronichNational Center for Atmospheric ResearchVerifisert e-postadresse på ucar.edu
- Richard CrawfordMechanical Engineering, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på mail.utexas.edu
- Christina BazeFuture Faculty Fellow, Northern Arizona UniversityVerifisert e-postadresse på nau.edu
- Anthony J. PetrosinoSouthern Methodist University (Emeritus UT-Austin)Verifisert e-postadresse på smu.edu
- Benjamin TerryAssociate Professor of Mechanical and Materials EngineeringVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Aakash GautamUniversity of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Rebecca CallahanProfessor of Educational Leadership & Policy Studies, University of VermontVerifisert e-postadresse på uvm.edu
- Vanessa SvihlaUniversity of New MexicoVerifisert e-postadresse på unm.edu
- Michael MarderThe University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på chaos.utexas.edu
- Felicia EtzkornVirginia TechVerifisert e-postadresse på vt.edu