Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 309 | 239 |
h-indeks | 8 | 7 |
i10-indeks | 8 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Catherine SnowHarvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Ha Yeon KimNew York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Jennifer CulbertsonProfessor, Department of Linguistics and English Language, University of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Robert SelmanHarvard UniversityVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Erin ZaroukianUS Army Research LaboratoryVerifisert e-postadresse på jhu.edu
- Akira OmakiAssistant Professor of Linguistics, University of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Allen G. HarbaughAssistant Professor, Longwood UniversityVerifisert e-postadresse på longwood.edu
- Nan MuJohns Hopkins UniversityVerifisert e-postadresse på jhu.edu
- Emily Phillips GallowayAssistant Professor, Vanderbilt University, Peabody College of Education and Human DevelopmentVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Julie Esparza BrownProfessor, Portland State UniversityVerifisert e-postadresse på pdx.edu
- Amie Green RapaportUniversity of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Ashley PiersonAmerican Institutes for ResearchVerifisert e-postadresse på air.org