Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 42 | 27 |
h-indeks | 5 | 3 |
i10-indeks | 1 | 1 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Shannon Kennedy-ClarkVerifisert e-postadresse på sgstc.edu.au
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Nick KellyQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Andy SmidtSouthern Cross UniversityVerifisert e-postadresse på scu.edu.au
- Amani BellAssociate Professor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Louisa PeraltaThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Stefan Trausan-MatuProf. Univ. Politehnica of Bucharest; Research Inst. for AI; Academy of Romanian ScientistsVerifisert e-postadresse på cs.pub.ro
- Jonan Phillip DonaldsonAssistant Professor of Learning Design & Learning Sciences, University of Alabama at BirminghamVerifisert e-postadresse på uab.edu
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på drexel.edu
- Simon KnightAssociate Professor at University of Technology Sydney TD (Transdisciplinary) SchoolVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Roberto Martinez-MaldonadoSenior Lecturer, Monash University, AustraliaVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Deana PenningtonUniversity of Texas at El PasoVerifisert e-postadresse på utep.edu
- Julia Svoboda GouveaTufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu
- Roderic ParnellProfessor Northern Arizona UniversityVerifisert e-postadresse på nau.edu