Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 21389 | 14861 |
h-indeks | 62 | 54 |
i10-indeks | 126 | 119 |
Offentlig tilgang
Vis alle65 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Andrew K. PrzybylskiProfessor of Human Behaviour and Technology, University of OxfordVerifisert e-postadresse på oii.ox.ac.uk
- Alan CastelProfessor Department of Psychology UCLAVerifisert e-postadresse på ucla.edu
- Keise IzumaSchool of Economics & Management, Kochi University of TechnologyVerifisert e-postadresse på kochi-tech.ac.jp
- Shannon McGillivrayAssociate Professor of Psychology, Weber State UniversityVerifisert e-postadresse på weber.edu
- Michael C. FriedmanGraduate Student of Cognitive Psychology, University of California Los AngelesVerifisert e-postadresse på ucla.edu
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Kazuyuki SamejimaProfessor, Brain science institute, Tamagawa UniversityVerifisert e-postadresse på lab.tamagawa.ac.jp
- Robert H. StupniskyProfessor, Education Health & Behavioral Studies, University of North DakotaVerifisert e-postadresse på und.edu
- Martin F. LynchWarner School of Education, University of RochesterVerifisert e-postadresse på warner.rochester.edu
- Constantine SedikidesProfessor of Psychology, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- John C. NesbitProfessor, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Mingming ZhouProfessor, University of MacauVerifisert e-postadresse på um.edu.mo