Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 563 | 295 |
h-indeks | 11 | 8 |
i10-indeks | 11 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul WoutersCentre for Science and Technology Studies, Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på cwts.leidenuniv.nl
- A SmidtsProfessor of Marketing Research, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- John A ClitheroAssistant Professor of Marketing, University of OregonVerifisert e-postadresse på uoregon.edu
- Scott HuettelDuke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Elisabeth HildtIllinois Institute of Technology & L3S Research CenterVerifisert e-postadresse på iit.edu
- Iman van LelyveldDe Nederlandsche Bank, Vrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på dnb.nl
- Richard HeuverDe Nederlandsche BankVerifisert e-postadresse på dnb.nl
- Ronald HeijmansVerifisert e-postadresse på pm.me
- Stephanie SteinmetzAssociate Professor of Sociology, University of LausanneVerifisert e-postadresse på unil.ch
- Hubert Buch-HansenRoskilde UniversityVerifisert e-postadresse på ruc.dk
- Jean Savinienemlyon business schoolVerifisert e-postadresse på em-lyon.com
- André PanissonPrincipal Researcher, CENTAIVerifisert e-postadresse på centai.eu
- Marta SeveroUniversité Paris NanterreVerifisert e-postadresse på u-paris10.fr
Følg
Clement Levallois
Associate Professor, emlyon business school
Verifisert e-postadresse på em-lyon.com - Startside