Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3103 | 2341 |
h-indeks | 30 | 26 |
i10-indeks | 53 | 46 |
Offentlig tilgang
Vis alle51 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Caroline "Caro" Williams-PierceUniversity of Maryland, College ParkVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Matthew L BernackiAssociate Professor, University of North Carolina, Chapel HillVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Virginia Clinton-LisellAssociate Professor, University of North DakotaVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Erin OttmarAssociate Professor Worcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Michael MarderThe University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på chaos.utexas.edu
- charles kalishEmeritus Professor of Educational Psychology, university of Wisconsin MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Olubukola AkinsikuUniversity of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Muhammed Fatih DoganAdiyaman UniversityVerifisert e-postadresse på adiyaman.edu.tr
- Stephen E. FancsaliDirector of Advanced Analytics, Carnegie Learning, Inc.Verifisert e-postadresse på carnegielearning.com