Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1609 | 896 |
h-indeks | 22 | 15 |
i10-indeks | 30 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Emiel EijdenbergJames Cook UniversityVerifisert e-postadresse på jcu.edu.au
- Elco van BurgProfessor of Organizational Theory, Vrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Andre LucasVrije Universiteit Amsterdam and Tinbergen InstituteVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Klaas SijtsmaVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Michele CostaDepartment of Economics, University of BolognaVerifisert e-postadresse på unibo.it