Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1203 | 430 |
h-indeks | 17 | 10 |
i10-indeks | 20 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeVerifisert e-postadresse på cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechVerifisert e-postadresse på vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemVerifisert e-postadresse på mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu